Tapahtumat

Seura järjestää aktiivisesti yleisötapahtumia luennoitsijoineen sekä tutustumis- ja vierailukäyntejä lähinnä Kuopion talousalueella sijaitseviin yrityksiin sekä retkiä luontoon. Mukaan ovat tervetulleita myös seuraan kuulumattomat ja muuallakin kuin Kuopion keskustassa asuvat. Tällä toiminnalla on tarkoitus tehdä seuraa tunnetuksi ja tutustuttaa kuopiolaisia alueen yrityksiin sekä elinympäristönsä monipuoliseen kauneuteen. Tärkeä tavoite on myös tutustuttaa kotiseudustaan ja sen kehittämisestä kiinnostuneita henkilöitä toisiinsa – saada uusia jäseniä seuraan eli lisävoimia ja jatkuvuutta sen toimintaan.

Tulevat tapahtumat

Vuosi 2024 syksy

Syyskuu 10.9. klo 16 Ravintola Skilla, Savonkatu 24. Yleisten palvelujen toimialajohtaja Jari Saarinen Kuopion Terveyspalvelut. Ovatko Kuopion perusterveydenhuollon palvelut tulevaisuudessa Savotalolla vai KYSillä. Miten nopeasti kuopiolainen pääsee terveyskeskuslääkärin vastaanotolle. Miten päivystyspalvelut ja hammaslääkäripalvelut toimivat. Jonotusaikojen pituus tavallisimpiin leikkauksiin. Kahvitarjoilu. Ilmoittautumiset 26.8. mennessä.

Lokakuu 24.10. klo 10.30 Maljalahdenkatu. Iisalmi: Olvin oluthalli ja olutmuseo. Genelec. Linja-autokuljetus Kuo-Iisalmi-Kuo. Lounas. Olvilla ja Genelecillä tehdaskierros Sitovat ilmoittautumiset 16.10. mennessä.

Marraskuu 14.11. klo 13.45 Maljalahdenkatu. Lumoava, korutehdas. Syyskokous. Tanja Korkalainen kertoo yrityksen toiminnasta, tehdaskierros. Linja-autokuljetus. Kahvitarjoilu. Sitovat ilmoittautumiset 30.10. mennessä.

Joulukuu 10.12. Ravintola Skilla, Savonkatu 24. Pikkujoulu. Pauli Huttunen laulattaa ja viihdyttää. Joulupuuro ja torttukahvit. Sitovat ilmoittautumiset 25.11. mennessä.

Tilaisuuksiin ilmoittautumiset: sähköpostilla terttu.tirkkonen@outlook.com, puhelimitse 0400575834 tai lomakkeella https://kantakuopionseura.fi/wp/ota-yhteytta/

************